Jij bent wat het logo uitstraalt.
De Bidlers is het broodfonds in Wergea. Het Broodfonds is een collectieve voorziening voor arbeidsongeschiktheid, ontwikkeld dóór en vóór ondernemers. De Bidlers stonden vroeger bij de brug van Wergea om geld te innen van passerende boten.
Praktijk Liberi is een praktijk gericht op begeleiding van hoogbegaafde kinderen. De ouders en de school worden ook betrokken in het proces.
We hebben voor Praktijk Liberi een nieuwe logo en bijpassende huisstijl ontworpen
Perspektyf is de opvolger van Plaatselijk Belang Wergea. Perspektyf is in een nieuwe vorm gegoten. De inwoners van Wergea bepalen zelf wat belangrijk is en ze zorgen zelf dat projecten opgezet worden. Perspektyf geeft het dorp een podium door vergaderingen te organiseren waar de plannen gepresenteerd kunnen worden.
Deze nieuwe vorm vraagt om een herkenbaar beeld voor de communicatie.
Het Skoalfeest wordt om het jaar gevierd. De optocht met versierde wagens is een van de hoogtepunten tijdens dit feest.
De feestcommissie vond het tijd voor herkenbaarheid in de communicatie.
De naam Gentlr staat voor haar- en huidproducten met natuurlijke ingrediënten.
De naam Gentlr leent zich uitstekend voor een typografisch beeld. Strak en toch een beetje speels.
Wij mchten de complete restyling voor Bureau Zelfstandigen Fryslân verzorgen. De opdracht was om de bestaande huisstijl aan te passen. We hebben het grondig aangepakt en Bureau Zelfstandigen Fryslân in een nieuw jasje gestoken. Een gedurfde actie die door de opdrachtgever werd gewaardeerd.
BZF geeft advies en financiële ondersteuning voor Friese ondernemers. Voor startende ondernemers, maar ook voor ondernemers die in zwaar weer terecht zijn gekomen.
Frisian Industries ontwikkelt, produceert en levert hoogwaardige hijs- en transportsystemen voor scheepswerven en jachthavens; onder verschillende merknamen. Het logo voor deze handelsnaam moest nadrukkelijk niet productgerelateerd zijn, maar vooral techniek uitstralen, en de kwaliteit van 80 jaar ervaring. Voor Frisian Industries mochten we een huisstijl en een website ontwikkelen.
Aldeboarn foarút is een stichting die de afstand tussen bestuur en de inwoners van Aldeboarn wil verkleinen, en de zelfredzaamheid van burgers vergroten. Projecten om Aldeboarn vooruit te helpen worden gestimuleerd of geïnitieerd. De blauwe lijn in het logo is de loop van de Boarn door Aldeboarn. De vorm gaat visueel omhoog, naar voren, en straalt daardoor optimisme uit. De waterloop gaat in het echt de andere kant op. Foarút is dus ook tegen de stroom in!
Er was een wens voor het logo van deze uitvaarvereniging: je moet in een keer kunnen zien dat het om Aldeboarn gaat. Dan kom je uit bij de toer, op een eigen manier. De vorm is vrij grafisch, ondersteund door ronde vormen die het beeld zachter maken. De groene kleuren stralen rust uit.